O NAS
Bonjour,
jestem Francuzem, zakochanym w Polsce oraz pasjonatem sztuki i antyków. Francuska sztuka użytkowa od stuleci stanowi synonim przepychu, luksusu i subtelnej elegancji, stanowiąc ponadczasowe wyposażenie najbogatszych wnętrz na Świecie.
Wybrałem dla Państwa przedmioty, które kupiłem osobiście i bezpośrednio od spadkobierców francuskiej burżuazji i właścicieli paryskich apartamentów. Oryginalne wyposażenie wnętrz, bez ingerencji i modyfikacji. Przedmioty z historią i duszą, których obecność tworzy magiczną atmosferę.
Regulamin
INFORMACJE OGÓLNE:
- Złożenie zamówienia, rezerwacja lub zakup jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją.
- Klienci wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych celem realizacji transakcji oraz przesyłania „alertów” tj. informacji o nowych produktach w sprzedaży.
- Siedzibą firmy jest miasto Warszawa ul Nowogrodzka 42/6, nazwa Camelote Bernard Cluzel, NIP: 7010163776, REGON: 141768200, dane kontaktowe: email: bernard@camelote.pl, strona internetowa: www.camelote.pl, tel 660733131.
JAK DZIAŁAMY :
- Wszystkie meble/przedmioty pochodzą z Francji, gdzie są uprzednio fotografowane w całości, w ich rzeczywistym stanie a następnie rozkładane na części i pakowane w karton i folię.
- Demontaż dotyczy tylko mebli o dużym gabarycie (nie dotyczy np. krzeseł, foteli, małych stolików itp.).
- Rozmontowane i zapakowane meble są składowane w magazynie 40 km na południe od Warszawy.
- Nie prowadzimy ekspozycji i nie mamy sklepu w którym można obejrzeć towar.
- Zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej odpowiadają rzeczywistemu stanowi mebli / przedmiotów. Wyjątkowo możemy w magazynie odpakować w całości mały mebel / przedmiot lub wskazaną część dużego mebla.
- Każdy mebel posiada opis, dotyczący stanu mebla/przedmiotu (idealny, b. dobry, dobry, do renowacji itd.) określenia te dotyczą stanu zachowania zabytkowych przedmiotów użytkowych w stanie BEZ RENOWACJI, tj. tak jak stały w domach ich byłych właścicieli, czyli z niedoskonałościami wynikającymi z ich używania na przestrzeni lat. Określenie „do renowacji” oznacza, iż mebel nie może być używany zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaga gruntownej naprawy.
- Kupujący nabywają duże meble w stanie ZDEMONTOWANYM (w kilku zapakowanych częściach) tak jak przyjechały z Francji.
- Dlaczego warto kupić mebel w stanie zdemontowanym, przyczyny sprzedaży/zalety nabycia:
- Zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie, transport mebli w całości tj stanie złożonym jak na zdjęciu równoznaczne jest z ich uszkodzeniem. Np. transport oszklonej witryny lub szafy z lustrami w całości (zwłaszcza przy słabej jakości dróg i hamowaniu) równoznaczne jest z ich zbiciem i zniszczeniem. Stare meble nie są przystosowane do przemieszczania tak jak współczesne
- Ekonomizacja kosztów transportu – po stronie sprzedawcy i nabywcy ponoszącego koszty dostawy w kraju. Zdemontowane meble zajmują bowiem mniej miejsca w transporcie np. przewiezienie 1 szafy bieliźnianej w stanie złożonym zajmie ładowność całego standardowego samochodu ciężarowego czyli 1 szafa= jeden samochód, zdemontowana zajmuje ¼ samochodu.
- Ułatwienie wniesienia do domów i mieszkań – wielkość starych mebli nie odpowiada współczesnym gabarytom pomieszczeń (zwłaszcza klatek schodowych, drzwi, wind), mebel w częściach ułatwia swobodne manewry w pomieszczeniach i zapobiega niespodziankom typu zaklinowanie na schodach lub w drzwiach. Przypominamy, że nasze towary to nie współczesne lekkie meble tylko lite, ciężkie drewno.
- Redukuje ilość osób angażowanych w ich rozładunek/ustawienie, np. szafa w całości wymaga wniesienia przez 4 osoby a w częściach wystarczy 1 os., z montażem max. 2.
- Na wyraźne życzenie klienta, za dodatkową opłatą i za porozumieniem stron zajmiemy się montażem w domu Klienta. Uprzedzamy jednak, iż montaż zazwyczaj nie jest skomplikowany i nie wymaga umiejętności specjalnych, np. ogranicza się do skręcenie blatu z nogą lub postawienia górnej części witryny na blacie. Zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie ewentualnych pytań technicznych za pomocą e-mail oraz pod telefonem nr 660733131.
REZERWACJA :
- Dokonujemy bezpłatnej rezerwacji towaru na okres 5 dni (licząc od dnia zgłoszenia).
- Rezerwacja oznacza, pierwszeństwo nabycia mebla przez klienta z potwierdzoną rezerwacją i odmowę sprzedaży towaru pozostałym klientom przez okres 5 dni.
- Po upływie okresu rezerwacji i braku uiszczenia ceny sprzedaży przez klienta , któremu przysługiwało pierwszeństwo nabycia dzięki rezerwacji, towar zostanie sprzedany na rzecz innego klienta.
- Rezerwacji można dokonać: na stronie internetowej naciskając przycisk ”zadaj pytanie o produkt” przy wybranym meblu, wysyłając email z prośbą o rezerwację lub telefonicznie.
- Potwierdzamy dokonaną rezerwacje za pomocą email lub telefonicznie (w ciągu 24h).
- Zbieg rezerwacji – oznacza dokonanie rezerwacji danego towaru przez więcej niż jedną osobę w tym samym dniu. W tej sytuacji o skuteczności rezerwacji rozstrzyga czas zgłoszenia – „zasada kto pierwszy ten lepszy”.
- Możliwe jest kolejne przedłużenie rezerwacji jednak za ewentualnym uiszczeniem zadatku.
- Uwaga nie wszystkie meble widniejące na stronie są juz fizycznie w Polsce. W przypadku zgłoszenia chęci nabycia mebla i jego rezerwacji, rezerwacja biegnie od dnia zawiadomienia Klienta w formie email o dostępności towaru.
- Kiedy meble są w Polsce (a tak jest ze znakomitą większością), w każdej chwili możemy postawić towar do dyspozycji klienta i dokonać – finalizacji transakcji.
FINALIZACJA TRANSAKCJI / PŁATNOŚCI :
- Przyjęcie oferty Klienta przez Sprzedawcę oznacza dojście umowy do skutku.
- Następnie Klient dokonuje płatności przelewem na wskazane na stronie internetowej konto (zakładka „Kontakt”) lub gotówką przy odbiorze.
- Sprzedawca wydaje mebel Kupującemu lub jego przewoźnikowi z magazynu. Odbiór mebla następuje w Warce i ma być zaplanowany telefonicznie lub email, min. 24 h przed terminem – prosimy o informacje o Państwa przyjeździe.
- Na bieżąco wystawiamy faktury VAT marża na życzenie klienta.
TRANSPORT :
- Kupujący odbiera towar samodzielnie z magazynu w Warce.
- Koszty transportu pokrywa Kupujący.
- Służymy bezpłatną pomocą przy organizacji transportu na terenie kraju.
- Transport nie jest wliczony w cenę mebla, przewoźnicy działają niezależnie i wystawiają bezpośrednio do Klienta faktury za transport.
- Przy dostawie towaru przez przewoźnika zalecamy sprawdzenie stanu towaru w obecności przewoźnika a w przypadku uszkodzeń sporządzenie protokołu szkody. Roszczenia odszkodowawcze za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu powinny być zgłaszane bezpośrednio do przewoźników (posiadających na tę okoliczność ubezpieczenie).
REKLAMACJE / ZWROT CENY :
- Ofertę handlowa sklepu stanowią (50, 100, 200 – letnie) meble i inne przedmioty domowe w stanie bez renowacji w związku z czym ich naturalną cechą są ślady użytkowania (zabrudzenia, małe rysy, obtarcia, ubytki, stare dziury po kornikach, małe, czarne plamki w lustrach itd), wady te traktowane są jako mające charakter nie istotny i nie stanowią podstawy reklamacji. Oczywiście opisane niedoskonałości muszą być normalnych rozmiarów i nie zmieniać charakteru ani użyteczności, czy przeznaczenia towaru. Dlatego prosimy o przemyślenie zakupu i rozsądne decyzje.
- Prosimy o niezwłoczne zgłaszanie reklamacji w formie email na adres: bernard@camelote.pl z o ile to możliwe dokumentacją fotograficzną wad. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 7 dni od jej zgłoszenia w formie email.
- Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny.
- Odstąpienia można dokonać poprzez wysłanie na adres email Sprzedawcy oświadczenia, iż odstępuje od umowy zakupu towaru „x” .
- Zwrot towaru przez Kupującego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres magazynu w Warce.
- Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, w tym w szczególności transportu zwrotnego i odpowiedniego, profesjonalnego zapakowania, tak aby zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem w transporcie zwrotnym.
- W przypadku odstąpienia od umowy lub nie dojścia umowy do skutku Sprzedawca zwraca niezwłocznie Kupującemu uiszczoną cenę sprzedaży towaru lub zadatek w formie jej otrzymania.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Zmiany postanowień niniejszego regulaminu mogą nastąpić jedynie w wyniku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zajścia zmian w organizacji działania przedsiębiorcy. Klienci zostaną poinformowani o zmianach w regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie internetowej www.camelote.pl pod tekstem jednolitym regulaminu ze wskazaniem daty i listy każdej ze zmian. Wprowadzone jak wyżej zmiany wchodzą w życie po upływie 1 jednego miesiąca od ich zamieszczenia na stronie Sprzedawcy. Zamówienia, rezerwacje i zakupy złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według jego dotychczasowych postanowień – tj. zgodnie z treścią obowiązującą w dniu dokonania zakupu.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy prawa.