O NAS


Bonjour,

jestem Francuzem, zakochanym w Polsce oraz pasjonatem sztuki i antyków. Francuska sztuka użytkowa od stuleci stanowi synonim przepychu, luksusu i subtelnej elegancji, stanowiąc ponadczasowe wyposażenie najbogatszych wnętrz na Świecie.

Wybrałem dla Państwa przedmioty, które kupiłem osobiście i bezpośrednio od spadkobierców francuskiej burżuazji i właścicieli paryskich apartamentów. Oryginalne wyposażenie wnętrz, bez ingerencji i modyfikacji. Przedmioty z historią i duszą, których obecność tworzy magiczną atmosferę.

Aby zaspokoić zróżnicowane gusta klientów, niektóre z nich poddałem profesjonalnej renowacji, wykonywanej zgodnie z techniką wykorzystywaną w epoce w której powstały. Moim życzeniem jest ,aby te piękne i trwałe przedmioty służyły kolejnym, wrażliwym na nie pokoleniom.

Inwestowanie w antyki i dzieła sztuki, to nie tylko świetna lokata kapitału ale również określony styl życia – „art de vivre” ich nabywców …

A votre service -Bernard Cluzel

Regulamin

 

INFORMACJE OGÓLNE:

  1. Złożenie zamówienia, rezerwacja lub zakup jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i jego akceptacją.
  2. Klienci wyrażają zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych celem realizacji transakcji oraz przesyłania „alertów” tj. informacji o nowych produktach w sprzedaży.
  3. Siedzibą firmy jest miasto Warszawa ul Nowogrodzka 42/6, nazwa Camelote Bernard Cluzel, NIP: 7010163776, REGON: 141768200, dane kontaktowe: email: bernard@camelote.pl, strona internetowa: www.camelote.pl, tel 660733131.

JAK DZIAŁAMY :

  1. Wszystkie meble/przedmioty pochodzą z Francji, gdzie są uprzednio fotografowane w całości, w ich rzeczywistym stanie a następnie rozkładane na części i pakowane w karton i folię.
  2. Demontaż dotyczy tylko mebli o dużym gabarycie (nie dotyczy np. krzeseł, foteli, małych stolików itp.).
  3. Rozmontowane i zapakowane meble są składowane w magazynie 40 km na południe od Warszawy.
  4. Nie prowadzimy ekspozycji i nie mamy sklepu w którym można obejrzeć towar.
  5. Zdjęcia zamieszczone na stronie internetowej odpowiadają rzeczywistemu stanowi mebli / przedmiotów. Wyjątkowo możemy w magazynie odpakować w całości mały mebel / przedmiot lub wskazaną część dużego mebla.
  6. Każdy mebel posiada opis, dotyczący stanu mebla/przedmiotu (idealny, b. dobry, dobry, do renowacji itd.) określenia te dotyczą stanu zachowania zabytkowych przedmiotów użytkowych w stanie BEZ RENOWACJI, tj. tak jak stały w domach ich byłych właścicieli, czyli z niedoskonałościami wynikającymi z ich używania na przestrzeni lat. Określenie „do renowacji” oznacza, iż mebel nie może być używany zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaga gruntownej naprawy.
  7. Kupujący nabywają duże meble w stanie ZDEMONTOWANYM (w kilku zapakowanych częściach) tak jak przyjechały z Francji.
  8. Dlaczego warto kupić mebel w stanie zdemontowanym, przyczyny sprzedaży/zalety nabycia:
  • Zabezpieczenie przed uszkodzeniem w transporcie, transport mebli w całości tj stanie złożonym jak na zdjęciu równoznaczne jest z ich uszkodzeniem. Np.  transport oszklonej witryny lub szafy z lustrami w całości (zwłaszcza przy słabej jakości dróg i hamowaniu) równoznaczne jest z ich zbiciem i zniszczeniem. Stare meble nie są przystosowane do przemieszczania tak jak współczesne
  • Ekonomizacja kosztów transportu – po stronie sprzedawcy i nabywcy ponoszącego koszty dostawy w kraju. Zdemontowane meble zajmują bowiem mniej miejsca w transporcie np. przewiezienie 1 szafy bieliźnianej w stanie złożonym zajmie ładowność całego standardowego samochodu ciężarowego czyli 1 szafa= jeden samochód, zdemontowana zajmuje ¼ samochodu.
  • Ułatwienie wniesienia do domów i mieszkań – wielkość starych mebli nie odpowiada współczesnym gabarytom pomieszczeń (zwłaszcza klatek schodowych, drzwi, wind), mebel w częściach ułatwia swobodne manewry w pomieszczeniach i zapobiega niespodziankom typu zaklinowanie na schodach lub w drzwiach. Przypominamy, że nasze towary to nie współczesne lekkie meble  tylko lite, ciężkie drewno.
  • Redukuje ilość osób angażowanych w ich rozładunek/ustawienie, np. szafa w całości wymaga wniesienia przez 4 osoby a w częściach wystarczy 1 os., z montażem max. 2.
  1.  Na wyraźne życzenie klienta, za dodatkową opłatą i za porozumieniem stron zajmiemy się montażem w domu Klienta. Uprzedzamy jednak, iż montaż zazwyczaj nie jest skomplikowany i nie wymaga umiejętności specjalnych, np. ogranicza się do skręcenie blatu z nogą lub postawienia górnej części witryny na blacie. Zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji w razie ewentualnych pytań technicznych za pomocą e-mail oraz pod telefonem nr 660733131.

REZERWACJA :

  1. Dokonujemy bezpłatnej rezerwacji towaru na okres 5 dni (licząc od dnia zgłoszenia).
  2. Rezerwacja oznacza, pierwszeństwo nabycia mebla przez klienta z potwierdzoną rezerwacją i odmowę sprzedaży towaru pozostałym klientom przez okres 5 dni.
  3. Po upływie okresu rezerwacji i braku uiszczenia ceny sprzedaży przez klienta , któremu przysługiwało pierwszeństwo nabycia dzięki rezerwacji, towar zostanie sprzedany na rzecz innego klienta.
  4. Rezerwacji można dokonać: na stronie internetowej naciskając przycisk ”zadaj pytanie o produkt” przy wybranym meblu, wysyłając email z prośbą o rezerwację lub telefonicznie.
  5. Potwierdzamy dokonaną rezerwacje za pomocą email lub telefonicznie (w ciągu 24h).
  6. Zbieg rezerwacji – oznacza dokonanie rezerwacji danego towaru przez więcej niż jedną osobę w tym samym dniu. W tej sytuacji o skuteczności rezerwacji rozstrzyga czas zgłoszenia – „zasada kto pierwszy ten lepszy”.
  7. Możliwe jest kolejne przedłużenie rezerwacji jednak za ewentualnym uiszczeniem zadatku.
  8. Uwaga nie wszystkie meble widniejące na stronie są juz fizycznie w Polsce. W przypadku zgłoszenia chęci nabycia mebla i jego rezerwacji, rezerwacja biegnie od dnia zawiadomienia Klienta w formie email o dostępności towaru.
  9. Kiedy meble są w Polsce (a tak jest ze znakomitą większością), w każdej chwili możemy postawić towar do dyspozycji klienta i dokonać  – finalizacji transakcji.


FINALIZACJA TRANSAKCJI / PŁATNOŚCI :

  1. Przyjęcie oferty Klienta przez Sprzedawcę oznacza dojście umowy do skutku.
  2. Następnie Klient dokonuje płatności przelewem na wskazane na stronie internetowej konto (zakładka „Kontakt”)  lub gotówką przy odbiorze.
  3. Sprzedawca wydaje mebel Kupującemu lub jego przewoźnikowi z magazynu. Odbiór mebla następuje w Warce i ma być zaplanowany telefonicznie lub email, min. 24 h przed terminem – prosimy o informacje o Państwa przyjeździe.
  4. Na bieżąco wystawiamy faktury VAT marża na życzenie klienta.

     TRANSPORT :

  1. Kupujący odbiera towar samodzielnie z magazynu w Warce.
  2. Koszty transportu pokrywa Kupujący.
  3. Służymy bezpłatną pomocą przy organizacji transportu na terenie kraju.
  4. Transport nie jest wliczony w cenę mebla, przewoźnicy działają niezależnie i wystawiają bezpośrednio do Klienta faktury za transport.
  5. Przy dostawie towaru przez przewoźnika zalecamy sprawdzenie stanu towaru w obecności przewoźnika a w przypadku uszkodzeń sporządzenie protokołu szkody. Roszczenia odszkodowawcze za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu powinny być zgłaszane bezpośrednio do przewoźników (posiadających na tę okoliczność ubezpieczenie).

REKLAMACJE / ZWROT CENY :

  1. Ofertę handlowa sklepu stanowią (50, 100, 200 – letnie) meble i inne przedmioty domowe w stanie bez renowacji w związku z czym ich naturalną cechą są ślady użytkowania (zabrudzenia, małe rysy, obtarcia, ubytki, stare dziury po kornikach, małe, czarne plamki w lustrach itd), wady te traktowane są jako mające charakter nie istotny i nie stanowią podstawy reklamacji. Oczywiście opisane niedoskonałości muszą być normalnych rozmiarów i nie zmieniać charakteru ani użyteczności, czy przeznaczenia towaru. Dlatego prosimy o przemyślenie zakupu i rozsądne decyzje.
  2. Prosimy o niezwłoczne zgłaszanie reklamacji w formie email na adres: bernard@camelote.pl z o ile to możliwe dokumentacją fotograficzną wad. Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 7 dni od jej zgłoszenia w formie email.
  3. Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia bez podawania przyczyny.
  4. Odstąpienia można dokonać poprzez wysłanie na adres email Sprzedawcy oświadczenia, iż odstępuje od umowy zakupu towaru  „x” .
  5. Zwrot towaru przez Kupującego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy na adres magazynu w Warce.
  6. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, w tym w szczególności transportu zwrotnego i odpowiedniego, profesjonalnego zapakowania, tak aby zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem w transporcie zwrotnym.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy lub nie dojścia umowy do skutku Sprzedawca zwraca niezwłocznie Kupującemu uiszczoną cenę sprzedaży towaru lub zadatek w formie jej otrzymania.

 

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  1. Zmiany postanowień niniejszego regulaminu mogą nastąpić jedynie w wyniku zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zajścia zmian w organizacji działania przedsiębiorcy. Klienci zostaną poinformowani o zmianach w regulaminie poprzez umieszczenie  informacji o zmianach na stronie internetowej www.camelote.pl pod tekstem jednolitym regulaminu ze wskazaniem daty i listy każdej ze zmian. Wprowadzone jak wyżej zmiany wchodzą w życie po upływie 1 jednego miesiąca od ich zamieszczenia na stronie Sprzedawcy. Zamówienia, rezerwacje i zakupy złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według jego dotychczasowych postanowień – tj. zgodnie z treścią obowiązującą w dniu dokonania zakupu.
  2. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdują obowiązujące przepisy prawa.